Публикувано в 0-3 години, Въздух-земя-вода, Групиране

Въздух-земя-вода

Децата познават елементите въздух-земя-вода много добре, защото са част от заобикалящия ги свят, но играта с тях дава допълнителни възможности за разпознаване на средата, групиране, обогатяване на речта, визуално запомняне на думи.

Първата стъпка е да се подготвят елементите въздух-земя-вода, така че да бъдат разпознаваеми за детето.

IMG_20160606_111641
Въздух
IMG_20160606_111649_1
Земя
IMG_20160606_111657_1
Вода

След това на всеки елемент детето поставя съответстваща карта. На картата е изобразен елемента, както и е написано името му.

IMG_20160606_111835_1

 

Продължава се с групирането на животните с подходящата им среда.

Може да се добавят още животни. В случая използваме по едно животно за всеки елемент и преминаваме към превозните средства.

Играта може постоянно да се дообогатява, като се добавят още животни, превозни средства или например растителни видове.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s